Verder over de heuvels

9 juni 2017 - Los Arcos, Spanje

Gisteren een erg warme dag gehad, daarom zijn we Pamplona maar gaan bekijken. Leuk stadje met mooie oude gebouwen. Heerlijk tapas gegeten met wijn. Lekker geslapen, zo konden we al om kwart over 7 op de fiets zitten. De lucht was opgeklaard na het onweer van gisteravond. Vandaag wilde we echt weer eens wat kilometers maken. Het ging voornamenlijk door de heuvels. Zo 6 tot 8 % stijging. Was zwaar, maar uiteindelijk kom je toch weer boven. We lunchen aan de kant op een leuke plek (uit de zon) want die schijnt weer volop na 13.00 uur. We zien heel regelmatig groepjes wandelaars en zo af en toe een fietser. De albergue waar we naar toe wilden was vol, maar zitten nu in een municipal albergue, gerund door Belgen. Dat is ook wel fijn om Nederlands te spreken.  We hebben heerlijk kunnen douchen en drinken nu weer een biertje, de kleding hangt in de was te drogen, en gaan zo een lekkere eten (pelgrimsmenu).

1. Anneke van der Lans:
    9 juni 2017
    Het klinkt goed allemaal, ga zo lekker door !!!
  2. Jos Arends:
    En nu wel volhouden!
  3. Marien van Haaster:
    9 juni 2017
    respect voor de uitdaging. En in de heuvels (bergen?) is het motto: Als het golft dan golft het goed.Niet te stuiten niet te stoppen.
    Zo zie ik jullie afzien en doorgaan.
  4. Zus Gerdien:
    10 juni 2017
    Het goede van alle inspanning is dat alles je goed smaakt. Ook de wijn niet te vetgeten