Santa domino de la calzada

10 juni 2017 - Los Arcos, Spanje

we hebben lekker geslapen. Wat een bedrijvigheid zo 's ochtends vroeg. Om 6 uur zijn er al wandelaars weg. Maar uitgeslapen vertrokken wij om 6.45. Het is dan wel heerlijk fris. Vandaag staat een lange tocht op ons te wachten. Heuvel op en dan weer vals plat en ja natuurlijk ook wel eens een lekkere afdaling. Wezorgen ervoor. At we altijd iets te eten en te drinken bij ons hebben, zodat we kunnen pauzeren als we willen. Vandaag hebben we 2 keer een stukje afgesneden. Een onbedoeld en de ander gepland. De eerste ging eerst over een lag gravelpad waar ook de wandelaars liepen. Op een gegeven moment moesten we kiezen langs een drukke weg of doorgaan op het gravelpad. Wij doorgaan, maar op de steilere stukken, vol met keien en geulen, ben ik onderuit gegaan. Niet leuk. Maar bovenaan wachtte ons een verrassing. Een gitarist die leuke Engelstalige nummers zong. Konden we even uitblazen in de schaduw. We zitten nu in een vreselijk oud pand, klooster, gerund de nonnen. Onze kleding is weer gewassen, een mens zweet wat af tijdens de fietstocht. Trouwens er waait wel een lekker windje. Wachten tot het droog is met een biertje en wat nootjes.

1. Zoon:
    11 juni 2017
    Fijn dat je lekker weer hebt! En leuk dat je veel andere mensen tegenkomt die de route volgen. Succes met het bedwingen van de heuvels!