Gestrand in pamplona

8 juni 2017

overnachten in zo'n grote refusio is wel een belevenis. Er was plaats voor 250 personen, dus alles ging heel gedisciplineerd. Een verhaal apart. Lekker in het zonnetje een large bier gedronken, om 19.00 hadden we gereserveerd voor een pelgrimsmenu. 4 gangen met tafel wijn. Om 9 uur lagen we in bed (stapelbed) allebei hebben we goed geslapen ( geen herrie snachts) om 6.00 kwamen de vrijwillige gastheren langs en zongen in 20 talen goedemorgen. Om 7.00 naar ons ontbijt en om 8 uur zaten we op de fiets. Na weer een aantal venijnige klimmen zijn we nu aanbeland in Pamplona. Het is nu siësta tijd en we hebben ons weer gesetteld in een refugié/albergue. Straks lekker een wijntje en wat tapas. Wat wil een mens nog meer.

Wat ik vergeet is de stilte tijdens de fietstocht, alleen maar schapen blaten en koeien die loeien met zo n bel en de vogels die fluiten. In zo n omgeving kan je heel wat aan.

Tot zover

1. Evelien:
    8 juni 2017
    Hey fietsers wat leuk om te lezen wat jullie meemaken zoveel verschillende mensen om je geweldig.Ga maar lekker door Top
  2. Erna van Rijn:
    8 juni 2017
    Super gaat het toch na jullie berichten. Geniet ervan, heerlijk de stilte!
  3. Renee:
    8 juni 2017
    Gestrand in Pamplona klinkt gelukkig heel wat heftiger dan jouw blije verhaaltje :-) Geniet van je wijntje!