Melide.

17 juni 2017 - Melide, Spanje

Om even over 7 vertrokken we in de mist. Niet fijn, het was daardoor fris en nat. W E moesten extra opletten op de weg, gelukkig was het niet al te druk. Het uitzicht was dus niet veel, we reden ook trouwens  veel langs bomen. Heuvel op, beetje af en weer verder omhoog. Na 10.30 werd de warmte weer voelbaar. Op een gegeven moment leek het wel of we in een vierdaagse met wandelaars terecht waren gekomen. Zoveel mensen, kinderen, die even de laatste 100 km lopen. Er leek geen einde aan de heuvels te komen. Aad rijdt bijna altijd voorop, geeft tempo aan, maar wanneer ik achter blijft stopt hij even. We drinken wat en gaan weer verder. Voorlopig zitten we alleen in een albergue.we gaan zo even kijken bij het kerkplein, dat ze aan het versieren zijn. Morgen feest?

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Renee:
    17 juni 2017
    Jullie zijn er bijna! Succes met de laatste kilometers :-)
  2. Marijke Bruin:
    17 juni 2017
    Wij fietsen ook de Camino Frances en zijn vanmiddag gestopt in Portomarin ivm de enorme warmte! Maar morgen vroeg op en de uurtjes inhalen en op weg naar Santiago! Jullie ook veel succes! Jelle en Marijke ( op de Flyers met Nepal gebedsmolentje misschien wel eens tegen gekomen! Buen Camino
  3. Marien van Haaster:
    17 juni 2017
    Dan is het eindpunt in zicht. De laatste loodjes. Jofel dat Aad jou Petra goed in de gaten houdt.
  4. Petra van den Broek:
    17 juni 2017
    Welke Marijke en Jelle? Wonen jullie op de Overgauw?
  5. Tom & mirjam:
    19 juni 2017
    Een hele prestatie petje af. En precies als er ook in Spanje een hittegolf is! Chapeau!!