Santiago

18 juni 2017 - Santiago de Compostela, Spanje

vanmorgen, om half 7 eerst maar ontbeten, want de ruimte waar onze fietsen staan is nog op slot. Maar gelukkig kwam er iemand om 7 uur met de sleutel en konden wij op pad. De route van vandaag was over heuvels ( met veel valse hellingen) begon mooi langs bossen en verre uitzichten. Gelukkig was ervandaag niet zoveel mIst/nevel. Om 10 uur begon het al behoorlijk warm te worden. Maar veel stoppen en water drinken kunnen we weer verder. Ongeveer 15 km voor Santiago wilde Aad zijn navigatieroute volgen en ik volgens het kaartje, naar wat later bleek binnendoor, maar met een aantal venijnig hoge heuvels. Langs vele gehuchten. Nergens een colaatje te krijgen. Eenmaal in Santiago voor de cathedraal waren we blij dat het erop zat. De cathedraal was in renovatie met steigers en doeken, dus het zicht viel tegen, toen maar ons bewijs gehaald.  Overnachting gezocht en gevonden, lekker gedoucht en nu klaar om de toerist uit te hangen. Want het is erg druk met toeristen. We zijn blij dat het erop zit. Ik mijn doel gehaald, Aad zijn sportieve fietstocht en nu klaarmaken om met een huurauto langs de noordkust terug te gaan.

1. Ton van de Logt:
    Hoi Aad en Petra,
    Gefeliciteerd met het behaalde doel. Dat van die binnendoor weggetjes herken ik heel goed tijdens mijn fietsreis. Stijl, slechte weg, nergens kin je wat krijgen, alleen maar hopen dat je snel weer op een doorgaande weg komt. Het is daarentegen meestal erg mooi en een oase van rust. Ik heb nog 12 dagen te gaan

Groeten van Ton van de Logt
  2. Erna van Rijn:
    18 juni 2017
    Hoi Aad en Petra, gefeliciteerd met jullie knappe prestatie! Bijzonder om dit gedaan te hebben met ook afzien. Groeten van Erna, Martin en ook van Ben en Marga. Nu genieten van een fijne welverdiende vakantie
  3. Kees:
    18 juni 2017
    En nu mag je lachen want jullie hebben het gehaald! Veel plezier met de weg terug.
  4. Wim en Renny:
    18 juni 2017
    Super prestatie . Gefeliciteerd en nu lekker nagenieten.
  5. Je zus Gerdien:
    18 juni 2017
    Super dat je het volbracht hebt. Nu toch echte pelgrims geworden? Van het vele afzien. Nu hopen dat zij in de H.Mis het grote wierookvat gaan gebruiken. De volgende dag even op het plein gaan zitten. Kijken hoe andere pelgrims binnen komen, blij dat ook zij het gehaald hebben. Nu gaat het nog meer genieten beginnen.
  6. Marien van Haaster:
    18 juni 2017
    Ook van ons chapeau voor de geleverde prestatie. Hoop dat jullie erg genoten hebben en nog fijne laatste week
  7. Romy & Henk Landegent:
    19 juni 2017
    Gefeliciteerd met behaalde doel Aad en Petra. Het is idd warm wij waren afgelopen week in Sevilla, prachtige stad. 42 gr.
    Hoi
  8. Anneke van der Lans:
    20 juni 2017
    Goed gedaan hoor !!! Felicitaties en nog een leuke vakantie !!!